Hur man får en bil lagad

1: Ha sönder bilen. Givetvis. Annars är det väl
ganska meningslöst att laga den, eller hur?

2: Se till att det inte var ditt fel att den gick sönder.
Det är önskvärt att bilen går sönder av sig själv.

3: Boka tid hos verkstaden.

4: Stjäl en annan bil som du kan åka i medans din
egen är på verkstaden. Se till att det är minst halv tank i den.

5: Kliv upp skittidigt för att ta bilen till verkstaden.
Ej senare än 7 på morgonen.

6: Undvik att köra fast på din egen uppfart.

7: Svär över att punkt 6 sket sig.

8: Dra loss bilen.

9: Åk till verkstaden.

10: Kör så mycket du bara kan med den stulna bilen.
Du får highscore om bensinlampan blinkar när du
lämnar tillbaka den.

11: Skicka fakturan till din snälla far.

12: Var lite irriterad över att det inte var något större
fel på bilen och att kostnaden inte blev så hög.
Nu när du inte behöver betala själv menar jag...


Kommentarer
Postat av: JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Sv: Nej usch för scrubs :P Jag tror jag är för trög för att fatta skämten i den serien :P

2010-02-06 @ 23:22:44
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Sv: haha min kille tvingar mig alltid att kolla på det men jag tycker inte det är kul :P haha

2010-02-06 @ 23:47:53
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0