Hallå?

*hrm hrm*

Hallå, Gud? Är du där?

Snackade med tomten för ett tag sedan
och då kom vi överens om att jag varit ganska snäll...

Eller överens och överens...det var väl mest jag som
tyckte det då...

Iallafall.
Den där jävla tomten lyssnar ju inte för 5 öre
(för det kom ingen städhjälp...) så nu vänder jag mig till dig.
Det här året har jag varit snäll...hittills.
Nu har det ju bara gått 11 dagar men jag har
lyckats hålla mig i skinnet.
Någolunda.

Kan inte du vara så shyrre att du ser till att min dator
kommer hem idag??
Plis?

Halle-fucking-luja
and praise the god damn lord
och allt det där.


/Northtwig


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väll klart att han hör dig men iblandd tar han ledigt så man kan ju få loov att vänta lite men bluda och önska så kommer den som på beställning till en som är så snäll som du kram b2

2010-01-11 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0