Lycka! (the sequel)


(klicka för större...
autograf i "t")

Tack snälla gulliga världens bästa faster!!!

Han hade den i 2 dagar inklusive
ett 7 årskalas, med allt vad kladd heter,
och en natt i ett 300 grader varmt sovrum.
Hade säkert haft den än om jag inte bänt upp hans
fingrar som höll tröjan i ett krampaktigt
grepp. Det behövde tvättas!!

(vi fyllde i autografen med en vattenfast penna...
"Du FÅÅÅÅR inte tvätta deeeen annars!!!"
Det försvinner JUUUUUU!!!"
)



(Jag tänkte just: Va fan har vi lastgaller i bilen????
Sen kom jag på att jag knäppte kortet i pappas bil...
Nä just ja...jag tog ju kortet i Toyota Rav4:an...så
det var min bil ändå..hehe..typ)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha...härliga Isse...är glad att han är lycklig över tröjan...=) Slit den med hälsan!! ;)

2010-07-13 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0