Ny uppfinning: Telefonen!

Det händer att folk på facebook skriver
"Jag finns på mobilen om det är något.." i sin status.

No shit?

Alltså allvarligt.
Det känns som överflödig information.
Jag är fullt övertygad om att människor
vet att man kan nås på en mobiltelefon
nu för tiden.
Eftersom säkert 90% av befolkningen äger en sån...

Fast vem vet.
Det kanske sitter någon där och bara

"-Jahaaaa...mobiltelefon...då har jag ju
suttit här och skickat brevduvor alldeles i onödan..."



(förövrigt så känns det rätt så genomskinligt att skriva
"Jag finns på mobilen om det är något"...kan man inte bara vara
ärlig och erkänna: "Va fan, kan nån jävel ringa mig någon gång!!")



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0