Födelsedagen

Började dagen med ett besök på gymmet.
En bra idé visade det sig.

Det blev mycket onyttigheter idag...

B2 kom med bakelse


Sen bjöd världens bästa
pappa och mamma på middag
på Mysen.


Och sen tårta på det....


Känns som om jag måste ro
en jävla massa kilometer i morgon med...



Sen blir man ju lite lite mallig
när man får en grattishälsning från
självaste justitieministern också ;-)
Tack snälla Beatrice!

Jag fick även ett mail från
Robinson-Martin Melin...
Fast det hade med helt andra saker
att göra.

Men coolt var det :-)


Nu är det bara Joe som fattas....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ganska kul att se på Robinson. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-07 @ 22:13:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0