Kyla!

-11,6 grader... brrr...

Och till råga på allt så försov "Vi" oss.
Ja jag hade inte tänkt kliva upp förrän
(kolla Lill-M, jag kan skriva annat än förens!)
ja typ nu.
Men M skulle ha klivit upp klockan 7.
Kl 8.35 ringer hans chef...PANIK!!
M börjar 8 och skolan 8.30...

Rusar upp för att väcka killarna som sitter
i sängen och spelar spel!! (fel å komma ner då!!)
Slänger på dom kläder och häller i dom flingor och mjölk.
För första gången på länge gör dom som jag säger
utan tjafs!!
Rotar fram vinterkläder.. nåja, I har vinterkläder..N saknar fortfarande
täckjacka... Det fick bli fleecetröja under softshelljackan.
(Jag måste till Östersund och handla nu!!)
Ut med dom i bilen och hjälper M att skrapa rutan.
15 minuter från säng till bil!!
Wohoo! Måste vara nytt rekord...


Kommentarer
Postat av: Lena

Så det var inte bara jag som noterade dina förens :).

Jävlar vad man kan hinna med mycket när man försovit sig.

2010-10-24 @ 17:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0