Förhör

Virre ringde mig kl 5 i morse.
Jag var på jobbet så han väckte mig inte...
Med upphetsad röst meddelade han att han
skulle FLYGA FLYGPLAN idag.
En 6-åring som tvingas sitta stilla i 5 timmar kan ju
bli lite lätt rastlös.
Så jag gav honom en bra idé på vad han kan
göra om det blir långtråkigt.

Man ber om att få titta in till piloten.

Väl i cockpit ställer man
väldigt väldigt väldigt VÄLDIGT många frågor.

Jag tror att piloter tycker att det är svinkul att
svara på frågor som:

"Vad är det där? Vad används den till? Varför då?
Varför då? Vad är det där? Å det där? Å det där?
Å det där? Vad används den till? Varför då?
Vad är det där? Vad används den till? Varför då?
Varför då? Vad är det där? Å det där? Å det där?
Å det där? Vad används den till? Varför då?
Vad är det där? Vad används den till? Varför då?
Varför då? Vad är det där? Å det där? Å det där?
Å det där? Vad används den till? Varför då?
Vad är det där? Vad används den till? Varför då?
Varför då? Vad är det där? Å det där? Å det där?
Å det där? Vad används den till? Varför då?
Vad är det där? Vad används den till? Varför då?
Varför då? Vad är det där? Å det där? Å det där?
Å det där? Vad används den till? Varför då?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0