Kärleksbrev?

Fick detta i mailen härom dagen.


Hej min kära!
hur mår du! hoppas ni är fina och i perfekt skick. Mitt namn är Marian
och jag kom över din profil här när du surfar och beslutade att kontakta dig för
vänskap eftersom jag är ute efter en ärlig partner Vänligen om du inte har något emot, skriva mig tillbaka så att jag kan berätta mer om mig själv och dela bilder med dig också väntar på din
svara snart puss
Marian


Här kommer mitt svar till Marian:

Hej min inte över huvudtaget kära!
Jag mår skitbra ska du veta!
Ja, jag är i perfekt skick. Servas årligen och har just lagt på
ett nytt lager rostskydd.
Däremot kanske underredet behöver ses över, vad vet jag?
Jag tycker att det var ett onödigt beslut du tog när du kontaktade mig.
Jag har tillräckligt med vänner och dom flesta heter liknande det du heter
och det skulle bara orsaka mig ännu mer förvirring.
Men letar du efter en ärlig partner kan jag
rekommendera en kille som heter Josef Fritzl.
Jag känner honom inte personligen men han verkar vara en hyvens karl.
Har tydligen en rätt så schysst källare.
Det kanske kan vara något?

Med vänliga hälsningar Northtwig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0