Strippscenen!

EGENTLIGEN skulle det vara 10 kommentarer...
av olika personer...
Men jag är inte den som är den.
Här kommer strippscenen från boken.
Tillägnat Kicki och Helena :-)

Alla ni andra tråkmånsar som inte kommenterade kan
blunda nu.


Efter middagen, och en hel del alkohol, kände jag mig lite lullig. Men modig.

Fan, det här blir den bästa strippshow han någonsin upplevt tänkte jag när vi klev in i lägenheten igen.

”Vänta här.”, bad jag Eddie medan jag smet in i sovrummet och tände alla ljusen som jag placerat ut runt om i rummet.

När jag var klar fick han gå in i sovrummet och under tiden bytte jag om på toaletten.

Eddie låg på sängen i bara kalsongerna när jag kom in i sovrummet. Hans ögon blev aningens större och han flämtade till när han såg mig i mina röda spetsunderkläder och röda högklackade skor.

”Wow!”, sa han och ett leende spreds på hans läppar.

Han satte sig på sängkanten och jag gick sakta emot honom och svängde långsamt med höfterna. Jag smekte honom över kinden och viskade ”Grattis på födelsedagen, älskling.”

Jag vände mig om och fortsatte min långsamma gång fram till byrån där cd-spelaren stod och tryckte på playknappen.

Spelaren surrade till och jag vände mig mot Eddie. Jag såg honom djupt i ögonen, fuktade läpparna med tungan och log samtidigt som jag sakta smekte mig själv över låren.

Vad fan? Blir det någon musik eller?

Jag hann precis tänka klart tanken när…

I like big butts and I can not lie! You other brothers can’t deny! That when a girl walks in with an itty bitty waist and a round thing in your face, you get sprung!

… strömmade ut ur högtalarna. Jag tappade balansen och höll på att trilla omkull men fick i sista sekund tag i byrån och lyckades hålla mig på fötter. Fumlade med knapparna till spelaren men lyckades inte stänga av den utan höjde bara volymen ännu mer.

Skitskitskit! Det här är inte Lady in red!

Eddie rullade runt på sängen med händerna för magen, uppdragna knän och vrålade av skratt. Jag försökte frenetiskt få stopp på musiken men i mitt stressade tillstånd resulterade det bara i att jag välte ner både cd-spelaren och ljusen på golvet så att stearinet stänkte upp efter tapeten och spelaren gick i tusen bitar.

Fick ju stopp på musiken i alla fall…

Eddie hade slutat skratta… högt åtminstone. Nu låg han bara kippade efter luft med tårarna rinnandes längs kinderna.

”Sluta skratta!”, fräste jag. ”Det är inte alls kul! Det skulle ju bli en överraskning!”

”Ja nog fan är jag överraskad!”, frustade han.

”Det skulle vara Lady in red ditt pucko! Jag fattar inte hur den här skivan hamn… FAN TA DIG!!”

Jag sparkade snabbt av mig skorna och kastade mig över honom.

”Du hörde när vi pratade i köket!”, skrek jag och fick tag i hans arm och vred runt den.

”Aah! Jajaja!!”

”Fy vad taskig du är!”, tjöt jag och nöp tag i hans bröstvårtor och vred om.

”Aaj! Hahaha!”, skrattade han och brottade ner mig så han hamnade ovanpå mig.

”Jag kunde bara inte låta bli att byta skiva!”, skrattade han.

”Förlåt, jag ska hämta den riktiga så du kan ge mig min present.”

”Du, glöm det!”

”Snälla? Jag vill så gärna se.”, bad han och försökte kyssa mig, men jag vred bort huvudet.

”Du kan få en present av mig sen om du vill?”, flinade han.

”Vad skulle det vara?”, undrade jag, nu nyfiken.

”Den här kanske?”, sa han och tog sig i skrevet.

”Du, grabben? Jag gillar inte mjuka paket.”, sa jag med ett leende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0