Dan före dan...

Var lite irriterad i morse när jag åkte hem
att jag och kollegan missat jultårtan som stod
i kylen...
Den upptäckte vi när det var dags att gå hem :-/

Hem och turbosov på soffan till 11.45
Hämtade grabbarna som hade haft skitkul
hos mormor och morfar.
Hundarna såg lite trötta ut ;-)

Har fräst runt i "Räkan" och tokhandlat
mat och de sista julklapparna.
Tog en välbehövlig skvallerstund med
bästa La Helmet vid frysdiskarna på ICA :-D

Nu är all mat i kylen, julklapparna väntar på att
slås in och älskade maken är på väg hemåt
med familjens gemensamma julklapp:
En tv till sovrummet.
(Jag förslog en kaffemaskin, Tassimo,
men blev nedröstad..)
Grabbarna ser fram emot en myskväll i sängen
framför en bra film :-)

Lugnet lägger sig över vårt nystädade hem och
nu beställer jag pizza :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0