Lysande!

Jag har ingen belysning vid fläkt/värme/kyla reglagen
i min bil...
(Ja, den är SÅ gammal...)
På kvällen när man kör ser panelen ut så här:



Bra va?
Så rätt var det är så har man dragit på full kyla
på fötterna fast man egentligen ville ha full värme
på vindrutan.
Väldigt praktiskt på inga sätt alls.

Jag har köpt rosa (vad annars?) punktbelysning som "någon"
skulle installera i bilen så att jag ser spakarna.
(Ja, det är spakar...det är en väldigt gammal bil...)
Nu har "någon" glömt att göra det...
(fast "någon" skulle säkert säga att h*n inte har haft tid)

Så jag införskaffade en batteridriven ljusslinga
liknande den här röda: (den här är från IKEA)

Det verkade som en bra idé att tejpa fast den
runt panelen.
Och det VAR en bra idé.
Det som var en lite mindre bra idé var att göra det
med vantar på...
Eltejp fastnar i yllevantar.


Men nu lyser det!


Om det blev så snyggt eller inte, behöver vi inte
diskutera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0