Dag 18 - Något som får dig att må bra

Vi kör en lista till...

* Barnen (förutom när dom driver en till vansinne så
man bara vill markera dom och trycka på deleteknappen...)
Fast det var väl ett rätt så klyschig svar va?
Jo, det var det.
Och då är det väl rätt så uppenbart att även M får mig att må bra?
Precis.
Då har vi avklarat det...
*Choklad! Choklad mår man bra av.
(Om man inte äter för mycket...då mår man ju illa)
* Sitta i en snödriva på fjället och sola.
(om man inte överraskas av en snöstorm...eller en galen
same med aggressiva renar)
* Musik!
(om man inte tvingas lyssna på Carola för
då vill man ju bara hoppa framför en buss...)
* Att ett förlag ringer och säger att dom vill ge ut min bok.
Då skulle jag må JÄVLIGT bra!

(om det inte visar sig vara ett förlag som ger ut porrböcker
och vill att jag ska ändra lite i mitt manus...Eller va fan.
Varför inte?.)

Kommentarer
Postat av: La Helmet

Äter får ofta?! Förstår precis vad du menar, men var ändå tvungen att kommentera. ;) Som att du skulle låtit bli då?!.... ;)

2011-02-15 @ 11:40:27
Postat av: Northtwig

Typiskt... ändrar! :-)

2011-02-15 @ 11:46:02
Postat av: Marielle

Porrbok? Ja precis, varför inte ? Kan ju vara något att stoltsera med i framtiden. "Svegs första porrboksförfattare" :-)

2011-02-15 @ 20:45:03
URL: http://www.jackojag.blogspot.com
Postat av: Northtwig

Ja någon ska ju vara den första :-)

2011-02-15 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0