Dag 19 - Mina tre största intressen

Som vanligt så avviker jag från det som dom flesta
skriver här, Barnen, familjen, vännerna.
För uppenbart och så jäkla tråkigt.

Så här kommer mina:

1. Skriva. Nu kan ni krypa upp på stolen
igen, ni som trillade av i ren förvåning.

2. Film. jag gillar att titta på film och serier.
Och ge ris och ros...Ett drömyrke vore filmkritiker.

3. Musik. Lyssnar på det mesta, men
Def Leppard i synnerhet...och The Baseballs...
och Kiss...och Def Leppard....och Def Leppard.
Och kanske lite The Baseballs...

4. Jag har väl hur många punkter jag vill på min lista!
DU BESTÄMMER INTE ÖVER MIG!!!
Joe Elliott. Jag vet...jag är väldigt oförutsägbar.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Med risk för att göra mig själv till ett åtlöje nu då :)...NU förstod jag vem Elliot va :-) Förlåt för min okunskap. Men jag lovar dig, nån Elliot blir jag aldrig :)

2011-02-17 @ 19:48:33
URL: http://www.jackojag.blogspot.com
Postat av: Northtwig

Ja våga bara! :-)

2011-02-17 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0