Dag 3 - Felskickat sms/mms, fått/skickat

Se Dag 1?

Skickat: (ett av dom...)
Skulle skicka ett sms till en kompis när min telefon
lade av. Lånar Noahs och skickar ett meddelande
som inleds med "Min telefon fittade ur...."
Fick aldrig något svar...
Ser att jag skickat till fel nummer och
istället för att meddelandet hamnade hos min vän,
kom det till en kvinna i skåne...
Jag undrar vad hon tänkte.


Fått:
nyårsafton fick jag detta sms.
"Hoppas att du mår bättre. Gott nytt underbart år
fullt av nya möjligheter! Kram"

Jag blev väldigt fundersam och svarade:
"Har jag mått dåligt? :-/ Gott nytt år!"

Nej det hade jag inte. Kusinen skickade till fel kusin :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0