Iiiiiiirriiiiiteeeeeeraaaaandeeee

Vaaaarfööööör skriiiiiveeeer eeeen deeeel
määääänniskooooor såååååå häääääär
heeeeelaaaa tiiiiideeeen föööööör?
Oooookeeeeej oooom maaaaan göööör
deeeet nåååågooon gåååååång iblaaaaaaand,
meeeeeen deeeeet ääääär skiiiiiiitirriteeeeeerandeee
näääääär vartaaaaaaannat oooooord äääär
fööööööörläääääängt.
Tyckeeeeeer niiiii aaaaatt deeeeeet ääääär
tuuuuuufft elleeeeer vaaaaad faaaan äääär deeeeet
frååååågan oooom?
Deeeeet fåååååår eeeeer baaaaaaraaaa aaaatt
veeeeerkaaa heeeelt eeeeefterblivnaaaaa...
Sluuuuuta meeeed deeeet
FÖR I HELVETE!!!!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag håller med dig! Det värsta av allt är när folk skriver kramizzzzzzzz och pözzzzzzzzz

FY FAN!

2011-02-13 @ 22:18:55
URL: http://www.mathildasvardag.blogspot.com
Postat av: Northtwig

Ja vad hände med kram och puss??

2011-02-13 @ 22:57:36
Postat av: Mathilda

Ja eller slick och sug...;) Hahahaha nu är jag så kvicktänkt att jag skrattar åt mig själv:)

2011-02-14 @ 08:51:56
URL: http://www.mathildasvardag.blogspot.com
Postat av: Northtwig

Hehehe :-) Eller varför inte run...Nä nu spårade det ur ;-)

2011-02-14 @ 09:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0