Biologi

Läraren hade, efter en olycka med en såg, kapat av
ett finger på ena handen.
Eller halva fingret var det.
En tuff själ (nej inte jag) frågade honom en gång, efter
en snabb blick på klockan för att se om det var rätt läge,
hur många minuter det var kvar av lektionen. (5..)
Läraren satte upp ena handen och spretade med fingrarna.
Varpå eleven som modigt nog frågat sa:

"Jaha, 4 och en halv..."

Den eleven fick så att säga gå lite tidigare än oss andra.


Sexualundervisningen var givetvis den enda lektion när
alla, inklusive jag, satt alldeles tysta.
Vi fick en stencil med det manliga könsorganet på
och en massa streck där dom olika delarnas namn skulle skrivas.
Ett streck var lite snett placerat så det var inte så självklart
vilken del som menades.
Jag vinkade till mig läraren.

"Alltså är det här det där, eller det där?"
"Vad heter delarna?" mullrade läraren.
"Eeeh...ja..eeh..hehe.."
Jag ville verkligen inte säga ordet penis högt...
Och läraren utbrister:
"Men herregud, PEEENIS! Ta det i din mun!!"

JAG behövde inte skämmas i allafall...

Vi fick även i läxa att gå hem och onanera.
Jag gjorde som jag brukade...sket i att göra läxan
och hoppades på att det inte skulle komma med på slutprovet.



En annan lektion fick vi dissekera ett koöga.
Fia var sjuk, så jag parades ihop med
Micke, Stickan och Rubba.
Vem var den enda som klarade av att skära i
ögat utan att skrika med tjejig röst "Faaan jag spyyyyr!!!"??
Jo jag.
Jävla mesar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0