Dag 1 - Fem saker du inte visste om mig

1: Jag hatar dåligt bordsskick!
Inte bara ogillar...jag verkligen HATAR det!!!
Konstiga ljud, smackande, slaskande och när man
pressar in så mycket mat som möjligt i munnen får mig
att vilja kaskadkräkas (och slå in tänderna på vederbörande...)

2: Jag är inte så bra på att backa med bilen.
(Nej fan, det visste ni ju redan..)

3: Jag gillar de tecknade serierna "The Simpsons"
och "Svampbob Fyrkant".

4: Jag "dagdrömmer" ofta, eller kanske man skulle
säga "funderar" mycket (tänk er J.D i "Scrubs").
Det har troligtvis med den livliga fantasin att göra.

5: Det är gott med frysta pommes frites och frysta köttbullar :-)

Kommentarer
Postat av: b2

Hej vännen. Det där du skrev om dåligt bordskick, pratade du om din far och dig själv då... Man har ju hört talas om hur ni beterer i stugan !!!!! Kramar i massor från lilla mig till dig...

2011-01-29 @ 10:59:30
Postat av: Northtwig

Oh oh! Avslöjad!! Hehehe...nä men det gills inte...det är ju tävling!!

2011-01-29 @ 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0