Dag 2 - Din dag

Hmm...ok. Berätta om din dag då.

Jag väntar.

*dumdidumdidumdidum*


Kommentarer
Postat av: Sanna

Min dag: Eftersom jag somnade 19.30 igår så...vaknade 08.11, klev upp, kliade mig lite här o där...pinkade, kirrade lite kaffe och macka, fixade frippan o plytet efter att jag duschat en sväng, drog ner på stan, shoppade patthållare, klädvårdsrulle och tejp, åkte med min kära fågelvän till barnens hus o spanade på skötbord och babyskydd (japp det kommer en liten knodd i sommar) hem till min lilla fågelvän på lite fika, käkade mastodontmuffinsen from hell...uuääkk...hem, hoppade i pumabyxorna, fixade grottmännisko-outfiten och satte mig vid datorn...:) Nice day :)

2011-01-29 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0