En dag full med stryk

Idag har julen städats ut.
Förutom granarna...
Ja, vi har två.
För husfridens skull.
En stilren med bara silver och vitt.
Och en med alla möjliga färger,
tomtar, snögubbar, polkagrisstänger, pokémonkort,
småbilar, en halv bilbana och några trumpinnar.
(förlåt, trumSTOCKAR)

Av någon märklig anledning så tyckte jag, innan jul,
att det var en skitbra idé att sätta upp julgardiner i alla
rum.
7 stycken...par gardiner.
Och idag skulle skiten ner.
Så med andra ord skulle nya upp.
Det blev en jävla massa strykande.
En sak kom jag dock underfund med.
Det finns fan i mig roligare saker att göra.

Som att rycka ut tånaglarna till exempel.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Stryyyykfritt Maria...stryyyykfritt is the shit!! =) Annars så kan man göra som Lulu Carter, inredningsexperten...se till att det är modernt med skrynkligt...;)

2011-01-07 @ 19:14:04
Postat av: Mormor

Sådana dumheter hör ungdomen till Maria, när du blir äldre och förståndigare räcker det med ett fönster med julgardiner, julen kommer ändå! Gott nytt år till alla Nordkvistarna!

2011-01-08 @ 17:48:51
Postat av: Maria

Jag ska försöka komma ihåg det rådet nästa jul :-)

2011-01-09 @ 07:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0