Insomnia

Jobbade natten till igår...
Sov alldeles för länge när jag slutade..
Kl 3 inatt var jag forfarande klarvaken.
Eftersom jag insåg att jag inte skulle somna de närmsta timmarna
så klev jag upp, gick ut i vardagsrummet och kollade på film.

I ungefär 10 minuter.

Sen kom jag på att jag kunde städa istället.
Väldigt tyst eftersom andra sov...

Skulle bära in lite skit från köket till kontoret
och för att det skulle bli lite mer sport så gav jag fan i att
tända lampan.

Summa summarum, jag fastnade med...pektån(?) i
en kickbike som låg slängd på golvet, snubblar, drar med mig
kickjävlabiken med tån, tappar det jag har i händerna och skriker som
en stucken gris.

Fast ingen vaknade.

Men jag var dock helt övertygad om att tån var av.
Det var den inte.
Jag tror iallafall att den blev lite längre.
Det känns så..




Kommentarer
Postat av: Marielle

HAHA :-D Sorry för att jag skrattar! Förstår att det gjorde inihelveteont.com men lite kul vare iaf ;)



2011-01-23 @ 11:46:08
URL: http://www.jackojag.blogspot.com
Postat av: Northtwig

Skratta på du! Det bjuder jag på :-)

2011-01-23 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0