WOHOOO!

B1 och B2 ska ut på roadtrip till hösten!!
(Nu vet inte B2 om det än, men det löser sig nog)

Herregud vad mycket det blev att ordna nu...
Jag gör som jag brukar.
En lista, så att jag inte glömmer något.

*Bananmobil
*Handbojor
*Silvertejp
*Ev. en kanot
*Stekspade
*Gräsklippare med uppsamlare
*3 st bananahammocks (speedos...badbyxor för dom som inte vet)
*Eltandborste
*Hund av mindre modell. T.ex chihuahua.
*1 flaska terpentin
*4 säckar träflis
*Vinkelslip
*6 innerslangar till 26" cykeldäck
*Rosa flipflops

Glömde jag något tro??


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag tar iaf bussen till Sthlm ;)

2011-06-27 @ 21:16:39
Postat av: Anonym

Men jag behöver ha med mig min dubbelgångare!

:-)

2011-06-28 @ 07:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0