Dag 15 - Då blev det tokigt i trafiken

Vi kör en lista

* Var passagerare i en bil som krockade här i Sveg.
Syrran fick en blåtira och jag fick en bula där mitt huvud träffade
syrrans öga...

* Backade på f.d kollegas bil på Icas parkering.
Tryckte sönder 3 extraljus och blev 1000 spänn fattigare.

* Med ett par månader gammalt körkort körde jag ner staketet
hos mamma och pappa...med pappas bil...och fixade fin fina repor
på bilen. Ända ner i metallen.
Backade då med.
Jag ser ett mönster.

* Jag körde på en fågel...och begravde den.
Nånstans vid en sjö...
Nä, egentligen körde jag på en ripa.
Och jag fick backa tillbaka för att hämta den för
pappa skulle ha den att träna hundarna med.
Sen satt han och dinglade med den bredvid mig och
sa "-Titta nu vad du har gjort!".

Sen har man väl kört fel ett par gånger
tagit ett par extra varv i en rondell bara för att och
kört på tok för fort...typ ofta.

Men jag har aldrig blivit haffad.
Inte än iallafall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0