Dag 2 - Jag mötte en kändis. Del3!

Kom ju på att jag har ett till kändismöte!

Jag, syrran och barnen var i badhuset.
Syrran och jag satt i barnpoolen och chillade när en
kille med långt mörkt hår och en liten tjej satte sig bredvid oss.
Han började snacka med oss om hur roligt det var att det
äntligen hade byggts ett badhus i Sveg osv.
Jag kände igen honom och antog att det var någon f.d klasskamrat till syrran.
Vi satt där och pratade ett tag sen simmade han iväg.

Jag: -Men du, vad är det han heter?
Syrran: -Jag vet inte...
Jag: -Men ni gick väl i samma klass?
Syrran: -Jag trodde det var DU som hade gått i samma klass som honom!
Jag: -Nää...
Syrran: -Jo, men det gjorde du väl? Eller??
Jag: -Nä det är jag fan säker på att jag inte gjorde...
Syrran: -Tycker ju att jag känner igen honom...
Jag: -Ja jag med...men vart ifrån??

Så reser sig killen upp ur poolen och på
ryggen har han en tatuering där det står "Rednex"...

(jag tror att det stod så...det var iallafall något
som gjorde att det gick upp ett liljeholmens...)

Jag och syrran: -Jahaaaaa.....

Det var alltså Jens Sylsjö från Rednex....

Vi kände oss skitsmarta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0