Dag 21 - Det var en efterhängsam jävel

Det var när jag var i tonåren (dvs. inte alls länge sedan...).
En kille höll på och, mer eller mindre, "stalkade" min syster.
Han ringde och kom och hälsade på.
Det blev alltid väldigt korta visiter eftersom syrran helt
plötsligt kom på att hon skulle vara någon annanstans just då.
Det gjorde det inte lättare att dom faktiskt gick i samma klass...

Han slutade iallafall när syrran flyttade till huvudstaden.
Eller när han lyckades få tag i hennes telefonnummer, ringde och syrran
ljög ihop en historia om att hon skulle gifta sig.
Han hann även med att skicka ett gigantiskt vykort till henne där det stod:
"Jag har fallit för dig och kan inte resa mig upp", sen en bild på en bebis...
Vi eldade upp det.

Vid ett tillfälle när jag och kompisen T skulle åka till Östersund
så var även denna person med på bussen.
Givetvis satte han sig vid oss...
Jag satt på sätet framför T och han satte sig jämsides T fast på andra
sidan gången.
Han lutade sig fram mot T och frågade om jag hade någon pojkvän...
T fann sig fort och sa:
"-Maria? Nä hon är ju tillsammans med mig!"

Han sa inte ett ord till oss på hela resan :-)

Hans stalker karriär fick ett abrubt slut när han
packade sina resväskor och for hem till sin flickvän för att
flytta in hos henne.
Problemet var bara att hon inte visste om att dom hade ett
förhållande....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, fy, sånna typer vill man inte veta av. Räsigt. Och jag är ganska säker på vem du menar :)

2011-03-21 @ 16:47:44
Postat av: Camilla

Jag som skrev innan :) / Camilla

2011-03-21 @ 16:48:34
URL: http://www.millanohinkas.blogspot.com
Postat av: Maria

Japp, det är han :-)

2011-03-21 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0