Just nu ångrar jag...

...att jag inte tog semester hela den här veckan...
Magsjuka på jobbet.
Det vill vi inte ha här hemma med tanke på Isses IBS...

Så när jag kom hem klädde jag av mig på farstubron
(dock inte underkläderna...man får ju tänka lite på grannarna...)
kutade direkt in i duschen, spritade hela kroppen,
duschade kokhett och avslutade med en till helkroppsspritning.
Jag svalde en näve vitpepparkorn också.

JAG SKA FAAN INTE BLI SJUK!!!

Munskyddet satt på hela natten...
och då är man så här snygg

(i tvättstugan med ren rock...för er
hygienvetare ;-) )

Sen finns det ju vissa som påstod sig inte märka att
man har munskydd på...
Det var tydligen ingen skillnad.
Tack för det då!
:-)

Det enda positiva var att vi kände oss lite som kirurger...
men vi opererade inte på någon.
Kanske man skulle försöka sig på ett litet ingrepp på
den som inte märkte munskydden inatt??
Känns som om en hornhinnetransplantation vore lämpligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0