TVINGAD!!!

Ibland händer det att jag blir tvingad att göra saker som jag
egentligen inte vill göra...
Eller så är det så att jag helt enkelt inte kan låta bli att göra dom.
Mest troligt det sista alternativet.

Idag diskuterade jag och min kära tremänning på MSN.
To make a long story short, det gick ut på huruvida M skulle gå med
på en omgång i sänghalmen med en bild på Joe Elliott för ansiktet...
Och följande konversation utspelade sig:

Maria Nordkvist säger

M kunde ställa upp på det...men på ett villkor...

Maria säger

FRÅGADE DU?!?!?!?!

Vad var villkoret??

Maria Nordkvist säger

Klart jag gjorde

Att jag har en bild på Katy Perry på mig..

Ska jag göra det eller??

Maria säger

Men det kan det väl vara värt

Maria säger

Snacka om att jag skulle vilja vara en fluga på väggen då

Maria Nordkvist säger

M som Joe Elliott och Jag som Katy Perry...fan vad snyggt! Och M skulle få stöna med engelsk accent....

Hur man nu gör det

Maria säger

En riggad kamera och sedan något censurerade bilder i bloggen....??

Maria Nordkvist säger

ja kanske?

precis sånt som mina föräldrar vill se i bloggen...

och svärföräldrar...

Maria säger

ja, tror du inte det då?

Maria Nordkvist säger

What the hell...

*riggar videokameran*

*klipper ut bilder*

Maria säger

Ser VERKLIGEN fram emot det där inlägget

Maria Nordkvist säger

Ja det tror jag det! Ditt lilla pervo!

Maria säger

*skrattar så jag gråter*

Maria Nordkvist säger

du verkar ju kunna det här så...var är liksom bästa vinkeln? Att ställa kameran menar jag

Maria säger

Men se för guds skull till att censurera bitar man inte vill se....

Maria Nordkvist säger

en blek röv som guppar upp och ner går bort då eller?

Maria säger

ja, det är ju liksom era fina masker man vill se

Maria Nordkvist säger

ska se vad jag kan göra

Maria Nordkvist säger

och du inser väl att det finns en väldigt stor risk att jag gör det?

Maria säger

vet inte om jag ska Hurra eller bli orolig nu...

Maria Nordkvist säger

Jag vill inte höra några klagomål sen om förlorad syn eller så...

Maria säger

Hehe, känns som att det finns en viss risk att det kommer en stämning med er post framöver i just det ärendet

Maria säger

Det är sånna här gånger jag är skitnervös över att du ska kopiera vår msn-konversation och skriva "kolla vad lill-Maria krävde att vi skulle göra" i bloggen under en icke-censurerad bild på er i sängen

Maria Nordkvist säger

bra idé! TACK!

Maria säger

 

Och tok gjorde som tok sa...

(klicka på bilderna för att ta en närmare titt på Joe och Katy...)

 


Kommentarer
Postat av: Lill-Maria

Finns en viss risk att du endast kommer att få "Ja", "Nej" eller "Inga kommentarer" som svar på msn i fortsättningen. Törs ju inte annat nu... letar för fullt efter numret till en advokat som kan hjälpa mig med stämningsansökan ;)

2011-03-24 @ 21:18:13
URL: http://amundsson.blogspot.com
Postat av: Northtwig

Jag tror att risken är större att du istället kommer med ännu värre förslag bara för att se om jag genomför dom ;-)



www.leifsilbersky.se?



2011-03-24 @ 23:37:02
Postat av: Marielle

Dårar ;-)

2011-03-29 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0