Dagen

Jag, grabbarna, kusinen och lilla L traskade runt
Sagoön idag.
Grabbarna tyckte att det var roligt att få visa L
alla trädjuren.
Och kusinen, här ÄR bävrarna lika stora som björnar.
Tydligen... ;-)

Tripp till Dollarstore och handlade en massa saker
som jag inte visste att jag behövde.
Som t.ex 100 små rullar med sytråd i olika färger.
Enligt Isse var det ett väldigt nödvändigt inköp,
ifall han skulle vilja sy någon gång...
Dom kostade 10 kr så jag ödslade ingen tid på att
diskutera det ens :-)

Fadern bjöd på utsökt middag bestående av röding och grabbarna
hittade en back med påskmust som dom attackerade som
om dom varit vilse i Sahara det senaste halvåret.
Lägg till lördagsgodis på det och gissa sedan om dom fortfarande är vakna...
(kl är 23.35)


Ja just det.
Dallas har fått ett nytt namn.
Han heter numera Dalla.
Lilla L tyckte att s:et var lite "too much".
Dallas kommentar till det var:
"-Who cares? Så länge jag blir klappad
och matad med godsaker så får ni kalla mig
vad ni vill. Jag kan till och med lystra till
Snor-Ove om det är så."

:-) :-)


Kommentarer
Postat av: evileve

ha ha, tog ju några bilder på Dalla, hon kollar på dem flera ggr om dagen. kommer med min telefon i handen och ropar "titta Dalla, titta Dalla", sen sitter hon och myser och tittar hur länge som helst på fina hunden! sötaste skruttan!

kram

2011-05-13 @ 18:51:06
Postat av: Northtwig

Sötingen:-) Kom till Särvsjön i sommar så får hon klappa hästar! I fjol hade vi ett tjugotal på tomten :-)

2011-05-13 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0