Fika fika fika!

Herregud!
Vi har fasen fikat hela dagen!
Så himla kul!

Och vad många utropstecken det blir!!!

Jag kör några till när jag ändå håller på...

!!!!!!!!!!!!!!!!

Först kom svåger med syster och fina prinsessan M.
Fikade och klappade katter :-)

Sen kom C och E för att hämta O.
Mer fika.

Efter dom kom bästa före detta kollegan N
(love you miss you KOM TILLBAKA!!!!)
och hennes Holländska väninna J.
Vi pratade och fikade i flera timmar!
Lite knaggligt med engelskan först men efter en
stund lossnade det.
J är en helt fantastisk kvinna, precis som N :-)
Glad, sprudlande och med precis samma humor som mig :-)

Det blev många ! och :-) nu ser jag, men det har varit en
sån härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såna dagar man ska ta vara på och minnas när det känns jävligt :)

2011-05-02 @ 01:35:39
Postat av: Lill-Maria

Man skulle nästan kunna tro att alla !!! kommer utav att du fått för mycket socker i dig. ;) Mina barn blir !!!!! av för mycket sötsaker. :D

2011-05-02 @ 09:07:30
URL: http://amundsson.blogspot.com
Postat av: Northtwig

Hahaha :-) Troligtvis ;-)

2011-05-02 @ 20:57:22
Postat av: J. from NL

So nice of you to name me in your blog!

And all the compliments....feeling good!!!

And yes we are all the same...N, me and you!

Hope to see you again...



2011-05-02 @ 22:10:16
Postat av: evileve

Fan vad vi ska fika i helgen! Som stockholmare är det de jag vill göra när jag tyar ta mig utanför stadsmuren. Jag glömmer aldrig ett besök när jag var liten, skulle ut och skjutas lerduvor, ascoolt! Men vi kom aldrig iväg, för det skulle bara fikas, och fikas och fikas!!!! På grund av denna traumatiska barndomsupplevelse har jag till denna dag aldrig skjutit en lerduva... stackars barn...

2011-05-03 @ 20:56:50
Postat av: Northtwig

Vi ska fan tokfika så mycket att det sprutar socker genom öronen!! (vin/öl/cider räknas väl också som fika va???)



Lerduveskytte kan säkert ordnas det med ;-)

Eller så skjuter vi småkakor och gör två flugor på smällen!

2011-05-03 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0