Så var det bara 9...

Ett förlag skriver så här:

Även om det präglas av driv och en befriande äkthet så

känns det inte som en bok som passar in i vår utgivning.

 

Från ett annat fick jag detta svar:

Tyvärr har vi inte möjlighet att ta in mer just nu.

Även om jag tycker att ditt manus låter spännande så kan jag inte ta mig ann det.

Önskar dig lycka till på annat förlag!

(kanske är lika bra det...det stavas an...inte ann...)

 

Man får ju ändå säga att det känns som positiva

refuseringar ;-)

 

Ett annat förlag nekade också.

För dom hade lagt sin verksamhet på is.

Problemet är att jag inte vet vilket det är

för svaret skickades från en okänd adress.

Känns ju lite knepigt att maila och fråga

så jag får väl köra uteslutningsmetoden sen...

 

Men, som sagt, 9 kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0