Dagen...

* Väcka barn
* Ge barn frukost
* Få ut barnen i bilen
* Hämta ett extra barn
* Skjutsa barn till skolan
* Handla
* Hem och diska, plocka undan mm
* Hämta barn som vägrade ta skolbussen hem
* Fixa mellis, plocka och greja
* Hämta nästa barn
* Köra som en blådåre hem med barn
* Sparka ut barn ur bilen i farten (typ...)
* Köra som en blådåre till mötet på jobbet
* Sitta och vänta på att mötet ska börja...
* Vara lite irriterad över att mötet är försenat
och att jag stressade i onödan
* Ha möte på jobbet
* Köra som en blådåre hem
* Panikgrädda våfflor till barnen
* Upptäcka att en mjölktetra läckt
* Skura kylskåp
* Plocka in ren disk i skåpen
* Slår sönder min älskade Bodum tekanna i glas
* Skära sig lite i fingret
* Dammsuga och svära
* SMSa M om att jag har slagit sönder kannan
* Minsta barnet blir hämtat till pysselgrupp
i "Pingiskyrkan"
* Pusta några minuter
* Bokcirkel
* Mumsa jättegod varm smörgåstårta
* Babbla om böcker och filmer
* Ha jättetrevligt!!
* Hem och fixa fika till barnen
* Upptäcka att nån jävla kattjävelhelvete
har pissat och skitit i vår säng...
* Tvätta två täcken, två lakan, två bäddmadrasser
och skura 2 resårbottnar...
* Svära sig lite åt den misstänkte
* Svära lite mer
* Svära åt det faktum att torktumlaren är trasig
* SMSa M och beklaga mig
* Spela Wordfeud
* Blogga
* Upptäck tt det troligtvis fstnt nått skit under
"" tangenten eftersom den inte funkr nu...
* Upptäcka att den funkar om man slår väldigt hårt på den
* Sova på soffan


Dock har jag gjort något annat idag också...
Men det håller jag för mig själv ett tag.
Håll gärna tummarna!!



Kommentarer
Postat av: Ting

Jag håller tummarna för dig!

2011-10-13 @ 05:34:11
URL: http://enannansortsfe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0