Fan också...eller vänta lite...

Diagnos: Luftrörskatarr orsakad av virus.

Jippi vad kul...

Däremot var det hysteriskt roligt
att läkaren kallade kvinnan som skulle
ta min snabbsänka för "labbkärringen".
Inte så att hon hörde, men ändå :-)

En annan sak som jag tänkte på under läkarbesöket.
Om det skulle komma fram en vilt främmande
man till dig och bad dig ta av dig tröjan, skulle du göra det?
Troligtvis nej (finns dock säkert undantag).
Men bara för att det står "läkare" på namnskylten
så gör man det, vare sig man känner människan
eller inte.
Så det är väl ungefär vad jag har gjort i dag.
Visat bh-klädda pattar för en okänd man.
Sen kom den riktiga läkaren in i rummet ;-)

Fick Cocillana utskrivet.
Den kickade just in.
Och jag förstår nu varför det EJ är
rekommenderat att man kör bil efter intag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0