Sliten...

Fasen vad less jag är på denna luftrörskatarr nu...
Har ingen som helst ork och tar jag medicin
så somnar jag inom en halvtimme.
Det hade säkert inte varit några problem med det
om man inte hade barn som ska skjutsas till och från
skolan och olika aktiviteter.
Man får liksom vara sjuk lite där imellan.

Idag släpade jag och B2 (som nu för tiden
kallas för barbamamma) iväg oss till jobbet och
provade arbetskläder. Kom hem runt 9.
Tog Cocillana och somnade på soffan.
Vaknade vid 12 av att junior ringde och frågade
om han fick följa med fritids till Älgfarmen.
Han går ju egentligen inte på fritids men fröknarna
var så snälla och lät honom följa med ändå :-)
Gissa om han var glad för det!
Somnade om och vaknade vid 14.30 och då var det bara
att hoppa i bilen och åka och hämta N.
Jag hade ju hoppats på att åter få parkera mig på
soffan när vi kom hem...men då kom N på att vi skulle baka
muffins...
Han hittade på ett eget recept som innehöll en massa kolasås.
Sen tyckte han att det skulle vara glasyr och strössel också.
(det får ju inte vara för enkelt liksom...)
Dom blev hur goda som helst!

Under tiden som I var på pysselgrupp så tog jag och N
med oss några muffins och åkte till mor och far med.
Fadern hade fått bilder på valparna!
Man kan väl säga så här, det är tur att det inte är
jag som ska välja för dom var så jäkla söta att jag hade tagit
allihopa :-)

4 veckor kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0