Grattis Mormor!

Finaste mormor fyller hela 90 år idag!
Fast man kan inte tro att hon är en dag över 60 :-)

Jag, grabbarna och Dallas har gratulerat henne via
Skype.
Tanken var att det skulle vara lite som
"Här är ditt liv" och jag skulle berätta om ett roligt
minne jag har där mormor var med.

Här kommer det:

Jag och min syster var i Stockholm tillsammans med
pappa.
Min farfar var svårt sjuk i cancer och farmor skötte honom.
För att hon skulle få avlastning tog pappa över vården en
natt och jag, syrran, mormor och farmor for till våran stuga
på Tyresö.
Syrran och jag satt och tittade på tv och hade smått tråkigt när
helt plötsligt farmor och mormor kommer in i rummet
OCH BÖRJAR STRIPPA!!!
Herregud vad vi skrattade.
Jag har aldrig sett något så roligt!
Tänk er två äldre damer som skuttar runt så tuttarna hoppade.
Och dom tog av sig ALLT!

Jag skrattar som en tok bara jag tänker på det :-)


Stort grattis älskade mormor!
Jag önskar att jag kunde skicka Christer Sjögren till dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0