Jag kan till och med tänka mig en hel del naket

Fick höra av M att han ska på utbildning i slutet av månaden...

"Men gud så tråkigt" tänker ni.

Det gjorde jag med.
Tills jag hörde vart han ska...


TILL BERLIN!!!

BERLIN!!

Fatta vad jag skulle behöva åka dit!
(och helst gratis)
Min bok utspelar sig till viss del i den staden.
Trots att jag aldrig satt min fot där.
Nä för vi fick inte åka dit på klassresa sista året på
gymnasiet som alla andra studenter...vi fick åka till
fucking TRONDHEIM!
Nu fick vi ju visserligen besöka EC Dahls bryggeri
och i princip dricka hur mycket gratis öl vi ville,
men det hör fan inte hit!!

Jag är således i enormt stort behov av att besöka Berlin
för att kunna göra lite research.
Och skulle av en händelse nått schysst...jag vet inte...
rockband kanske...som spelar lite så där...jaa...populära
hits fast i 50-tals stuk uppträda där just då, ja då är det ju
en bonus...
Nu pratar jag bara generellt alltså....
*googlar*
(fan, spanien...aja)

Så följande meddelande är riktat till ledningen för
Swedish Print Solutions:

Jag tycker att ni kan vara så söta och sponsra mig med den här
resan.
Jag behöver bara en flygstol dit och hem.
Mest dit.
(OBS! stolen får gärna sitta fast innuti ett flygplan)
Hemresan är inte så där jätteviktig och kan säkert ordnas på
något annat sätt.
Det kanske finns nått schysst...jag vet inte...
rockband kanske...som spelar lite så där...
jaa...populära hits fast i 50-tals stuk som jag kan lifta med hem om
dom har vägarna förbi Sverige det närmsta året...
Hotell kan vi också skippa.
Jag har fått för mig att tyskarna är ett väldigt vänligt folk
(bortsett från den där incidenten på 40-talet med han Hitler..)
så jag får säkert övernatta hos någon trevlig Berlinare.
Annars får jag väl helt enkelt skippa vaxningen fram till dess
och checka in i apburen på Berlin Zoo.
Mat behövs inte heller.
Det finns ca 3,4 miljoner invånare i staden och jag chansar på att
ca hälften av dom är män.
Det kommer alltså inte vara svårt att få tag i en hel del Bratwurst...
När min bok väl publiceras kan jag ha er logga på baksidan.
Eller what the hell, vi klär hela boken i er logga!
Bra reklam eftersom den är en garanterad bestseller
och kommer att sälja i hela Europa.
Som sista lockbete slänger jag in en toplessbild på mig själv
som ni kan ha på väggen i fikarummet.
Och jag har rätt så stora lökar...vill bara poängtera det.

Så vad säger ni?
Ska jag börja packa och öva in tyska fraser???


Kommentarer
Postat av: Sussa

hörru sluta klaga! ;-) vi fick inte ens se trondheim vi... tror vi tog oss till sveg på studentfest men pilsner fick vi allt köpa själv... ;-)



hp3 -96 rules...

2011-09-06 @ 21:32:17
Postat av: Northtwig

Hahaha :-) ja man får väl se det positiva med klassresan...gratis är ju gott ;-)

2011-09-06 @ 22:28:40
Postat av: Ting

Vi åkte ingenstans i trean.

Men i nian kom vi till Leningrad när de andra drog till London.

Hurra.

Inte.

2011-09-07 @ 05:27:50
URL: http://enannansortsfe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0