När bloggtorka råder är det tur att man har virriga släktingar

Tremänningen J skulle komma förbi och
fika idag.
Telefonen ringer.

J: -Hej! Vilket nummer bor ni på?
Jag: -60.
J: -60!!??
Jag: -Ja, det står två röda bilar utanför och en grå..
J: -Men...eh...vilken gata?
Jag: -Sörmovägen, du vet röda husen längs med vägen
till Lillhärdal?
J: - Sörmovägen? Men va fan....
Jag: -Ja...
J: -......
Jag: -Vart är du någonstans då?
J: -Ingenstans...
Jag: -Du är på Lövstigen eller hur?
J: -Jaa...

Vi flyttade från lövstigen för 7 år sedan.
J besöker oss skitofta ;-)

J: -Sånt här vill man inte ska hända när man ska till dig...
för då får hela släkten reda på det via din blogg....


DET var rätt i alla fall :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0