Tack Folksam!

Jag köpte ju en liten bil för några veckor sedan.
Samma dag ringde M och försäkrade den.
I sitt namn.
Några dagar senare fick jag ett brev om att bilen ej var
försäkrad och det skulle åtgärdas snarast.
Ringde Folksam och dom bekräftade att den visst var
försäkrad.

Idag fick jag en räkning från Trafikförsäkringsföreningen
på 1200:- för min bil var oförsäkrad.
Ringde upp, taggad till tusen och frågade vad fasen
det var frågan om.
Fick veta att tydligen så är det svinviktigt att den som står som ägare
även står på försäkringen.
Allvarligt?
Är det inte huvudsaken att bilen är försäkrad???
Fick ringa till Folksam igen och pratade med en jättetrevlig
tjej som hette Sandra som fixade allt på nolltid.
Hon skrev även försäkringen från det datum jag köpte bilen
och i och med det behöver jag inte pröjsa Trafikförsäkringsföreningen.

Så dagens stora kram går till Sandra på Folksam!



ps: Fixade även så att premien dras från Ms konto...moahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men schyrrans då :)

2011-09-07 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0