Året som gått

Ja det började ju så där 2012...
 
En fin vän omkom i en skoterolycka.
Min fina mormor somnade in 90 år ung.
Vi tvingades ta farväl av vår älskade valp Jackson.
 
Ingen vidare start.
 
Det vände under sommaren när
valpen Dexter anlände och gjorde saker och ting
lite roligare.
 
Och sen slutade det näst intill på topp.
Den 5 oktober, på min födelsedag, släppte
vi bomben till våra nära och kära att vi skulle
bli 5 i familjen.
I november blev det "officiellt".
 
Nu är det bara 3 månader kvar tills lillebror kommer.
Vi längtar oss galna!
 
Ikväll ska vi bara vara och ta det lugnt.
Fira att det är sista nyårsaftonen som 2-barnsföräldrar!
Fira att det är Isacs sista nyårsafton som "bara" lillebror,
nästa gång är han storebror också!
Fira att det är sista nyårsaftonen som Noah har EN lillebror.
 
Nästa år kommer att bli så himla bra!
Vi kommer att få världens finaste påskägg :-)
 
Och 2013 är året då bokkontraktet kommer.
Det är jag övertygad om :-)
 
 
Gott nytt år på er!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Så fin sammanfattning av året!
Ett år brukar ju rymma, så som livet i sig, uppförs- och nedförsbackar.

Ska försöka följa din blogg oftare nu, jättespännande med bebisen!

Det där med bokkontrakt låter också intressant. Jag kanske har läst om det förr här, men i så fall glömt att du nämnt det - jag läser så många bloggar, det är min enda ursäkt.

Svar: Vart kan man få tag i dina böcker? Vill läsa!! :-)
Northtwig

2013-01-01 @ 13:37:35
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Carita Liljendahl

Du kan beställa dem direkt via min mejl, [email protected]. Skriv bara vilken/vilka du vill ha.

Vill du läsa vad andra tycker om böckerna, vilka böcker jag skrivit osv. hittar du dem på www.debutsky.fi

De två senaste kan du få hem skickade till dig mot faktura på 250 SEK + portoavgift som är 45 kronor. Köper du bara nyaste boken kostar den 200 SEK + porto.

2013-01-02 @ 18:03:06
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0