Det går bra nu...igen

* Vaknade av att N frågade vad klockan var.
* Insåg att min förbannade jävla skittelefon stängt av sig
IGEN!!
* Blev ännu mer förbannad över att den INTE hade laddat ur.
* Hoppade upp och rusade ut i köket.
* Såg att klockan var 07.55
* Insåg att vi skulle hinna i tid till 08.20
* Var tacksam för att jag tagit fram och bundit ihop
Is skidor, som han skulle ha med sig, redan i går kväll.
* Råkade ge I en möglig macka...
* Kastade åt grabbsen pengar till att köpa frukt i skolan.
* Lobbade in dom i bilen.
* Susade ner till skolan.
* Sladdade in framför skolgården 08.12
* Veckohandlade.
* Var hemma igen 08.30

Fifan vad jag är bra.

Sa jag förresten att jag ska fixa en backup-väckarklocka?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0