Och alla förstod direkt vad jag menade...

Sitter och fnular på ett omslag till boken
ifall att jag ska ge ut den själv.

(Lill-Maria, ditt var verkligen svinbra
men nu har jag lärt mig att digiscrappa;-)
Fast går det åt helvete använder jag ditt..)

Ska försöka mig på att tillverka en metallbadge...
Alltså en sån här:

(bildkälla)

Försöker förklara detta för M när afasin
slår till...

"-Alltså...jag ska göra en sån hära
eehh...
*formar fingrarna till en vas och duttar mot bröstet*
Metall!! "

(nu frågar jag M om man verkligen kan
kalla det för att forma fingrarna till en vas...
Han svarar: "-Inte fan vet jag...")

*formar fingrarna som om man skulle
göra en anka som skuggfigur*???

Äh va fan...
*knäpper ett kort*

SÅ HÄR!


När jag tänker efter så skulle det nog
bli en väldigt ful skugg-anka...

Det var iallafall ingen som fattade att
jag skulle göra en badge...

Men det ska jag.

Så fort jag har fattat vart jag vill komma med det
här inlägget.





Kommentarer
Postat av: Sister

Ok....ska jag bli orolig eller???....

2012-01-07 @ 22:55:45
Postat av: Northtwig

Lite kanske..O:-)

2012-01-07 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0