Telefonhelvetet

Min telefon gav upp helt idag och blir förpassad
till dom sälla sopmarkerna.


Jävla pisshelvete!!!

Nu får man använda en gammal jävla viktelefon....

Och på den kan man varken spela Wordfeud eller
Draw Something.

Hur ska jag överleva????

Ja det undrade jag med.
Jo, faktiskt.
Det känns lite som att jag har blivit av med ena handen.


Men så kom fadern som en räddande ängel och
imorgon är det jag som hänger på låset till telefonaffären :-)
Betalningen sker genom att jag bara behöver yttra 5 små ord.
"Sätt upp den på pappa"


Har jag världens bästa pappa eller har jag världens
bästa pappa??


:-)



Kommentarer
Postat av: Petra

Säger bara en sak. SAMSUNG galaxy s2 is the shit.

2012-03-19 @ 18:10:28
URL: http://piem.blogg.se/
Postat av: Maria

Är lite sugen på en sån faktiskt...eller nya sony Xperia S...eller en Iphone. Finns så många snygga skal till Iphone :-)

2012-03-19 @ 19:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0