Vårstädning

Igår tog jag nedervåningen minus det svarta hålet
a.k.a kontoret.

Idag röjde jag på soptippen a.k.a övervåningen.
Grabbarnas rum samt lek/tvrum genererade
2 sopsäckar med skräp samt 2 stora och en liten
låda som ska ut i garaget.

När grabbarna hämtades på skolan efter friluftsdag på Vemdalsskalet,
där det tolkats efter snövessla, hade jag således ingen som
helst ambition att efterapa någon mästerkock.
Det blev korvmojen.

När vi kom hem skickade jag upp båda huliganerna
för att städa sina rum...
"-Det ser ut som ett bombnedslag!! Nu går ni upp och städar
och det blir varken tv, dator, telefon eller NDS innan ni
ni är klara!!!"

Hehehe...

I morgon ska jag ta badrummet, toaletten och
tvättstugan.

Men just nu ska jag nog ta igen mig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0