Vi drar nog på turné snart

Lördagkvällen tillbringades hos härliga familjen H-P.
God mat, dryck och SINGSTAR!!!

Hade min förbannadejävlahelvetestelefonjävel bara gått att
ladda som den ska så hade jag kunnat filma och lagt ut
en film på mig och C när vi sjunger "It must have been love".
Men nu går inte det så ni får helt enkelt tro mig när jag
säger att vår duett var FÄBJULOS!

Roxette kan fan ta och slänga sig i väggen :-)

Jag och P rockade även loss på one hit wondern
"One and only".

Jag var (på den tiden när det begav sig) väldigt kär i
Chesney Hawkes.
Jag har hans första album på vinyl.
VINYL!
Det andra albumet såldes troligtvis bara i ett ex och
det äger jag...

Kolla in honom här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0