Han vet vem som bestämmer här

Jag tycker att det är skitkul när Dallas fullkomligt ignorerar M :-)
När han säger åt honom att t.ex gå och lägga sig tittar Dallas på mig som om han tänkte:
"Alltså, får han kommendera mig så där?"
Säger jag till så lyder han direkt!
Ja, förutom när jag bestämde att vi skulle sova till 9 idag...
Kl 05.10 stod han med den lurviga nosen 2 mm från min näsa och flinade (drog upp överläppen och visade tänderna...på ett icke aggressivt sätt).
Tyvärr var jag för trött för att fota...
Han såg helkul ut :-)


Kommentarer
Postat av: Lena Andersson

Det gäller att vara vaken i sådana situationer så att inte du och säng blir nerpissad.
Vi råkade ut för en sån grej med vår dobberman för många år sen.
Brorsan sov över på soffan och alla var morgontrötta, men inte hunden som behövde gå ut. Bara det att ingen lyssnade på hans gnällande, så han ställde sig helt sonika och pissade på min bror i soffan. Han vaknade illa kvickt och jag fick en soffa att tvätta.

2012-11-03 @ 22:36:27
Postat av: Maria

Ingen risk för det tror jag...han ser verkligen till att jag vaknar och kliver upp. Annars hoppar han upp i sängen...och 35 kg Dallas som hoppar jämnfota på en vaknar man garanterat av :-)

2012-11-03 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0