Ett år äldre

I fredags fyllde jag 35 25 år.
 
Jag är en sådan som gillar att köpa mina egna
födelsedagspresenter.
Ja men då vet man ju att man får det man vill ha!
(givetvis skickar man fakturan till någon annan...)
(annars är man dum i huvudet)
 
Ett tips är att man ska dra till med något dyrt,
och när givaren säger nej (eller kippar efter luft)
säger man något som är lite billigare (fast fortfarande dyrt)
för då verkar det som ett kap i jämförelse och givaren
tycker att denne har sparat en slant :-)
 
När fadern frågade vad jag önskade mig drog jag till
med en dammsugare.
Han sa ja (!!!).
Jag fick till och med välja den själv :-)
(nej jag var snäll och tog INTE den dyraste...)
 
En sådan här blev det
 
 
Men nu undrar jag lite...eftersom han sa ja direkt...
Skulle jag ha sagt diskmaskin? ;-)
 
Tack snälla mamsen och pappsen!
Ni är bäst!
:-* :-* :-* <3<3<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Ting

Grattis i efterskott sötnos!
Nästa år tycker jag att du önskar dig en Corvette!

Svar: Fan vad smart du är!! :-)
Northtwig

2012-10-08 @ 06:53:50
URL: http://youknowting.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0