Underbara moster!

Min mamma hade som tradition att ge sina nyfödda
barnbarn en Paddingtonnalle.
 
Det började givetvis när Noah föddes eftersom han var först.
Hon reste till sin syster, min moster, i england strax efter Noahs
födelse och där hittade hon denna nalle.
Vips var en tradition född.
 
Isac och syrrans flickor fick också en varsin när dom
kom till världen.
 
Härom dagen slog det mig att den här gången fick vi ordna det
själva...
Jag trodde att min moster redan befann sig i Sverige
(eftersom hon skulle resa hit till mammas minnesstund imorgon).
Så jag tänkte att jag får be henne köpa en när hon kommer
hem och skicka den till Adam.
 
Igår hämtade jag och fadern henne på flygplatsen.
Gissa vad som fanns i en av hennes påsar?
 
 
Bästa moster hade läst mina tankar!
 

Det var väldigt viktigt för mamma det här med Paddington till
barnbarnen...
Och nu har även Adam en.
 
Jag tror mamma ler i sin himmel :-)
 
Tack snälla underbara moster för nallen!
All kärlek till dig <3<3<3<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Naaaw <3 Jag gråter..

Så fint att traditionen fortsätter trots att mamma inte är med er längre, inte på jordelivet iaf. Nånstans är hon ju, som du skriver. Så klart. Och ler. Helt säkert! <3
Kram

2013-04-13 @ 16:30:52
Postat av: Lena Andersson

Ståpäls och en eller par tårar i ögonen. Så himla fint. Blir ju ett särskilt minne för er alla.
Och visst ler hon.

2013-04-13 @ 17:09:24
Postat av: Carita Liljendahl

Så underbara nallar och en sådan fin tradition, som säkert känns extra viktig nu då din mamma inte finns mer.

2013-04-14 @ 14:45:59
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Pia Rosander

Vad gullig Vivvi är som tänkte på både dig och Lisbeth <3 När du ser den här nallen ler du nog lite extra. kramar

2013-04-15 @ 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0