Överraskning!

I fredags kom maken hem!
I flera veckor får vi ha honom hemma nu :-)
Yay!
 
Vi brukar inte köpa julklappar till varandra, utan vi brukar
köpa något som hela familjen har nytta av istället.
 
Nu kom han inkånkandes på en stor kartong...
Det var en julklapp till mig.
 
"-Vill du öppna nu eller?"
 
Hallå?
Bajsar björnen i skogen?
Har påven lustig hatt?
 
Jag trodde att det var något skämtpaket.
Typ veckans smutstvätt eller liknande.
 

Tror ni att jag fick en mindre chock när jag såg att
det var en sådan här?
(bild: Dustin)
 
Det var så jäkla nära att jag började grina av lycka!
 
Min nuvarande laptop blir överhettad lite då och då och stänger av sig...
Och den låter som en skördetröska.
Seg som sirap är den också...
 
Den nya, "Röda faran", är snabb som vinden!
 
"Det är du värd, du som tar hand om barnen och huset så att
jag kan jobba med det jag vill."
 
Kommer ju inte att skylla på huvudvärk den närmsta tiden om
man säger så... ;-)
 
 
Mauritz, du är ta mig fan den bästa maken man kan ha!
Älskar dig till månen och tillbaka!
<3<3<3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

En sådan fin make du har! Du var värd "Röda faran" - nu blir det fart på allt du gör :-)

2013-12-28 @ 21:03:45
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0