Älskade ungar! Både egna och andras :-)

Idag var det kontroll av lilleman.
Allt väl och vi följer medelkurvan sjukt exakt :-)
 
Dock hade jag lite högt blodtryck så det ska kollas extra
i Östersund på fredag.
Inget jag oroar mig för.
 
For sedan till mina små hjärtan för en snabbvisit.
 
Känslan när man kliver in, ropar "Hallå" och två
små troll kommer krypandes i 180 och börjar klänga
i byxbenen...Priceless :-)
Och det finns väl ingen bättre känsla än knubbiga små armar
runt halsen som kramar så hårt dom bara kan? :-)
Tänk om det var tvärtom och dom började
gråta hysteriskt istället??
 
Bröderna brothers blev sedan överlyckliga när dom
hörde att nästa koll av lillebror är under sportlovet
och dom ska få följa med igen.
Så himla kul att dom är så engagerade och förväntansfulla
över sitt kommande syskon :-)
Å andra sidan har vi hela tiden involverat dom
i hela den här resan. Även under de veckorna av panikångest
när vi inte visste om vi skulle få den förlossning vi önskat.
Vi har hela tiden varit öppna om vad som hänt och varför och dom
har varit väldigt förstående...och då är dom ändå bara 11 och 9.
 
Junior sa idag: "Ååh...om lillebror var här nu så skulle jag bära runt
honom i bärselen..."
 
Jag längtar galet mycket till det ögonblicket när dom får träffa
honom första gången :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag vill sitta och syta, om jag får lov för bröderna :) Tänk, snart är ni i land. Snart är ni verkligen där.Så sjukt kul!!

Svar: Ja om inte annat så går dom ju till skolan någon gång och då blir lillebror ledig ;-)
Northtwig

2013-02-26 @ 00:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0