Fikadag

Idag har jag mest åkt runt och fikat...
 
Började dagen med besök hos mina små hjärtan :-)
Dom tyckte att det var skitroligt att leka med barnappen
"Giggle gang" på gudmors iphone...så nu vill dom att deras
mamma och pappa ska skaffa dom sådana telefoner :-P
(ska börjas i tid).
 
Hann hem en liten stund och sen var det fikaträff nr2
med fröken A.
 
Hämta barn på skolan och sen fikaträff nr 3 hos
familjen H-P.
Glasstårta!!!
(jo jag tackar jag!)
 
Hem och steka pannkakor eftersom det tydligen
är någon sorts pannkaksdag idag.
Och det måste man ju följa.
 
(behöver inte alls betyda att jag är för lat för
att laga något mer avancerat...)
 
(fast det var därför...)
 
Nu blir det snart semla till kvällsfika.

För det är det lag på att äta idag.
Typ... :-)
 
Känns som om det blir "salladsonsdag" imorgon...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0