Inte bara ungarna som växer ur kläderna

Min jacka har blivit för liten...
 
Man kan säga att den stramar en del över magen.
Om jag stänger den finns det risk att:
 
1: Dragkedjan exploderar och har ihjäl någon i närheten.
2: Jag knäcker ett par revben.
3: Kirurgen blir väldigt förvånad när han plockar ut
Svampbob fyrkant ur min mage.
 
Jag for därför till mor och far igår för att sno faderns jacka.
Han har två.
Det var ju inte så att jag tänkte låta honom frysa.
(fast om han hade gjort det hade han väl bara kunnat
köpa sig en ny eller???)
 
Tyvärr var han hemma just då, så "stölden" kom av sig.
Sen var hans jacka typ 1 meter för lång i ärmarna....
 
Plan B blev då att "va fan jag får helt enkelt gå med
oknäppt jacka och hoppas att det inte blir alltför kallt".
 

Hann inte mer än hem förrän fadern ringer och säger:
-Åk på sportaffären i morgon och köp en ny jacka så får du
den av mig och mamma.
 
 
Seriöst.
Jag har verkligen världens bästa föräldrar!
 
Det blev den här
 
Nu behöver inte lillebror frysa ;-)
 
 
PUSS mamsen och pappsen!!
LOVE YOU!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0