Att sysselsätta sig

Fortsatt sjukskriven...
Kommer inte att jobba mer innan lillebror kommer.
:-(
 
Och när man har svårt att röra sig är det
även svårt att få dagarna att gå.
Det blir mycket film kan jag säga...
 
Men nu har jag kommit på en bra sysselsättning!
Jag tillbringar dagarna med att planera "uppdateringar"
i vartenda rum i huset!
Sen skickar jag inköpslista till maken som får
inhandla...och sen får han tillbringa helgen med att
fixa det som fixas ska medan jag sitter bredvid och pekar.
 
En win win situation kan man säga ;-)
 
I helgen är det tvättstugan som ska bli klar.
Lillebrors rum är så gott som klart och efter det
blir det sovrummet...och Ns rum och Is rum...
och kanske vardagsrummet?
Klädkammaren skulle också behöva en ansiktslyftning...
 
Behöver jag tillägga att min man tycker att det
är skitbra att jag är sjukskriven och uttråkad??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0